Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

ΑΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΗΘΕΛΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ ΩΣ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ

 

 


ΑΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΗΘΕΛΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ ΩΣ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ

ΑΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΗΘΕΛΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ ΩΣ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ
ΑΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΗΘΕΛΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ ΩΣ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ

Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΑΧΑΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΓΕΝΑ ΣΤΟ ΕΛΕΥΣΙΣ ΡΑΔΙΟ 9-10-2020.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η «ΝΕΑ  ΤΑΞΗ  ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΝΕΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΗ ΑΙΩΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΚΑΘΕ ΕΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ.

ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΔΑΝΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΩΡΑ «ΜΟΝΤΕΛΟ» ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΦΑΖΟΥΝ ΧΙΛΑΔΕΣ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΦΕΡΟΕΣ ΩΣ ΕΘΙΜΟ «ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗΣ» ΛΕΓΕΤΑΙ. ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΦΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΟΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΗΚΑΝ;

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΕΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΠΟΥ ΟΔΕΥΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ  ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ  ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΔΗΘΕΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΔΑΝΙΑ; ΠΟΤΕ ΖΗΤΗΘΗΚΕ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ; ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;

ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΥΓΙΕΣ ΣΩΜΑ  ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΑ ΓΕΝΝΕΤΙΣΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΓΕΝΕΤΗΣΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΜΙΑ ΕΜΜΟΝΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΟΨΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΚΡΥΨΑΝΕ ΠΟΤΕ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΡΜΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΑΡΚΙΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ 11 ΕΝΔΕΚΑ ΜΕΡΗ. ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΜΜΟΝΗ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΑΡΚΙΟ.

ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΟΒΑΠΤΙΣΜΟ. ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ ΣΤΕΡΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΤΩΝ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΝ, ΦΤΑΝΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ. ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ.

ΑΠΟ ΤΟ 1950 ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ ΤΟΝ ΑΛΦΡΕΝΤ ΚΙΝΣΕΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΔΗΘΕΝ ΕΡΕΥΝΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΒΙΑΣΜΟΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ 3 ΕΩΣ 10 ΕΤΩΝ ΟΤΙ ΕΝΩ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΙΣ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ « SEX ED” ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΤΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΡΟΠΗ  ΠΡΟΣ ΤΗΝ  ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ! ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Η UNESCO, O OHE KAI ΤΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΩΝΑΣΗ.

ΑΝ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  ΜΑΣ ΗΘΕΛΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ ΩΣ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΩΣ ΑΡΡΕΝ Η ΘΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΣΤΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΔΥΟ ΑΡΡΕΝ Η ΔΥΟ ΘΥΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΟΝΟ ΑΡΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΊ ΤΟ ΕΙΔΟΣ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΑΝΕΞΙΤΗΛΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ  ΕΛΕΓΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ; ΤΙΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΥΣ «ΓΟΝΕΙΣ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ;

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΟΣΕΙ ΒΑΡΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ. Η ΙΑΣΗ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ 33 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΑΚΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΤΑΝ ΤΑ 33 ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΓΙΝΟΥΝ Η ΟΡΟΦΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ.

Η ΛΕΞΗ ΣΕΞ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΞ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΡΩΤΑΣ . ΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΓΟΝΟΣ.

ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΩΤΑ, ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΣΕ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΑΠΟ ΣΥΝΟΙΚΕΣΙΟ, ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΣΤΗΝ ΝΥΦΗ Η ΤΗΝ ΝΥΦΗ ΣΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ, ΤΑΞΙΚΟΥΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΛΕΦΘΕΡΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΤΟΥ. ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΕΒΑΛΛΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ ΤΗΝ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΝΑΝΙΖΟΝΤΑΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ. ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ. ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ. ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΓΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΠΟΛΙΤΗΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ-ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΕ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΨΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΨΕΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

1.0.      ΠΑΙΔΕΙΑ

Η   Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο   σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2.  Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3.     Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4.     Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5.     Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6.     Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7.     ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8.     Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9.     Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος. 

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο,

  • Η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.

1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.

Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ FB:
https://www.facebook.com/pg/esykordeliou

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ:
http://www.radioargw.gr

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/esydpkm

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
https://www.youtube.com/channel/UC-PnN267t69dLHsdgDdsUrw/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου